Dagens Dagbok – Torsdagen den 11 mars 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Både Borzko och Jenny var hemma när jag kom hem i dag. Borzko hade sin veckans lediga dag från jobbet i dag. Och även Jenny hade en ledig dag i dag.

 

Fina blommor stod det på köksbordet när jag kom hem i dag. Det var Borzko som hade köpt en stor bukett tulpaner till mig.

 

 

En fika blev det när jag kom hem, och en pratstund.

 

Sen så åkte jag och Jenny iväg i bilen. Vi åkte till ICA Maxi i Haninge för att handla inför lördagen. Vi ska ju ha släkten på besök på lördag, eftersom Jenny fyller tjugo år då.

 

Vi fick tag i allt som vi hade planerat att köpa, och sen åkte vi hem till Farsta igen.

 

Vi kom hem vid femtiden. Och ungefär samtidigt så kom Jimmy hem från jobbet.

 

Middag blev det då, i alla fall för mig, Borzko och Jimmy.

 

Jenny skulle iväg för att träffa vänner, och äta med dom. Så hon gjorde sig i ordning, och stack sen iväg vid sextiden.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0