Dagens Dagbok – Torsdagen den 18 mars 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma som vanligt och fixade med diverse hushållsbestyr, och varvade med stunder vid datorn.

 

Sen vid fyratiden så åkte jag och hämtade upp min mamma. Vi åkte sen till Högdalen för att hämta en smörgåstårta där, i fiskaffären. Och sen så åkte vi hem till min moster, Elsie, som bor i Rågsved.

 

Syrran mötte sen också upp med oss där, och vi åkte alla tre dit för att fira Elsie som fyllde 82 år i dag. Vi uppvaktade henne med blommor och vin.

 

Vi åt smörgåstårtan först. Och sen så fikade vi. Satt sen och pratade fram till sjutiden, och då åkte vi hem.

 


Kommentarer
Postat av: Linus

Fiskaffären i Högdalen är bra tycker jag.

82år är ungt tycker jag, min farmor blir 95år i år :-)

2010-03-18 @ 20:46:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Linus: Jag har nog aldrig handlat i den affären någon gång.

95 är inte dåligt det!

2010-03-18 @ 21:06:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ni är så himlans duktiga på att fira i er familj :)

Kram och ha en härlig ledig helg.

2010-03-18 @ 21:09:58
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Ja, vi är väldigt noga med att fira allas födelsedagar i vår familj och släkt! Vi tycker att det är viktigt och trevlig! Då har man ju tillfälle att träffas! Men nu var det bara vi "tjejer", och bara vi äldre! ;-)



Kram och trevlig helg till dig också! :-D

2010-03-18 @ 21:14:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0