Dagens Dagbok – Torsdagen den 4 mars 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt från jobbet. Var bara inne en kort stund, och sen så tog jag en sväng till centrum.

 

Först var jag på Apoteket Shop och på Åhléns och köpte lite smink- och hygienprodukter.

 

Sen var jag på Hemköp och Konsum och köpte matvaror.

 

Handlade också lite gott att äta som jag och en kollega ska bjuda våra arbetskamrater på i morgon. Hon fyllde 51 i måndags och jag fyller 49 på söndag. Så vi tänkte bjuda våra kära kollegor på lite gott till kaffet i morgon.

 

När jag sen kom hem så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Satt lite med datorn också.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden i dag. Och då åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Just ja, man har något trevligt att se fram emot vid fikat i morgon! :-P

2010-03-04 @ 21:08:45
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja! Och du är nog en av dom som kommer att gilla det mest! ;-)

2010-03-04 @ 21:19:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0