Dagens Dagbok – Fredagen den 28 maj 2010 – Kvällen. (Med fyra fotografier).


Åkte iväg vid strax före fyra för att hämta upp Jenny på jobbet vid fyratiden. Och sen så åkte vi mot Kungens Kurva och Heron City.


Först så hämtade vi ut biljetterna. Och sen så gick vi in en sväng på MediaMarkt. Jag köpte mig ett par små extra högtalare att ha till min lilla bärbara dator. Bild på dom finns i ett separat inlägg.


Vi var också inne och handlade lite godis på Willys. Sen så gick vi och åt middag vid dom gemensamma restaurangerna.



Vi åt båda två varsin sushitallrik.



Sen så gick vi in och satte oss att vänta på att ”Sex and the City 2” skulle börja. Recension finns i ett separat inlägg.


Jenny på bion.



Mitt biogodis.



Vi åkte sen hem direkt efter bilen, och kom hem vid niotiden. Ingen var hemma när vi kom hem.


Jimmy hade åkt iväg för att träffa kompisar och festa i kväll.


Borzko hade fått strul på jobbet och kom inte hem förrän vid tiotiden.


Jenny gick sen och la sig tidigt eftersom hon ska upp tidigt i morgon för att åka till jobbet.


Borzko och jag tittade och lyssnade på ”Så ska det låta” som jag hade spelat in tidigare. I kväll var det en bra omgång, med bra låtar, och proffsiga medverkande.


Efter det blev det lite datorsittande.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Mysigt ni verkar haft det :-)



Kram

2010-05-28 @ 23:41:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, JÄTTEMYSIGT! <3<3<3

2010-05-29 @ 09:28:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

:-)

2010-05-29 @ 21:57:38
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: :-D

2010-05-29 @ 22:03:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0