Dagens Dagbok – Fredagen den 7 maj 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen och var inne en kort stund, och sen gick jag till Centrum. Köpte en bukett tulpaner på Torget och sen så gick jag hem till mina föräldrar för att fika.



Satt sen där och fikade och pratade i lite drygt en timme. Jimmy slutade tidigt i dag, och kom dit en stund och fikade också.


Vi åkte sen båda tillsammans därifrån i Jimmys bil. Och så åkte vi till Wash & Drive i Fagersjö där Jimmy tvättade av sin bil.



Sen åkte vi hem till Farsta igen. När vi kom hem så hade precis Borzko kommit hem från jobbet. Vi åt då middag tillsammans alla tre.


Borzko stack sen iväg mot T-banan för att åka till Söderstadion och möta upp med några kompisar. Och sen så skulle dom se Hammarby spela fotboll.


Jag och Jimmy gick till Centrum. Vi mötte där upp med Jenny som kom från jobbet.


Först gick vi till Systembolaget där både Jenny och Jimmy handlade. Sen gick vi till Hemköp där både jag och Jenny hämtade ut paket. Och sen handlade vi även matvaror på Hemköp.


Efter det gick vi alla tre hem, och vi kom hem vid sextiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0