Dagens Dagbok – Måndagen den 10 maj 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma när jag kom hem.

 

Vid fyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Vi åt då middag tillsammans.

 

Efter det så åkte vi ut en sväng i Jimmys bil. Haninge åkte vi till, och vi var på både Biltema och Mekonomen, för Jimmy letade efter lite grejer till sin bil.

 

Jag köpte bara en dyna till mig att ha i min bil att sitta på.

 

När vi kom hem igen så hjälpte Jimmy mig att göra backup på min mobiltelefon. För i går tappade jag telefonen i golvet, och då gick en knapp sönder… Så jag måste lämna in den på reparation… :-/



Kommentarer
Postat av: Snurran

hoppas det går fort och bra med telefonen.. :-/

2010-05-10 @ 20:28:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag tänker nog inte lämna in den förrän på måndag. Det funkar ju att ha den ändå. Och jag vill gärna ha Spotify i mobilen i helgen.

2010-05-10 @ 20:41:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0