Dagens Dagbok – Måndagen den 17 maj 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Måndag igen och jobb igen förstås. Den här veckan så städar jag först matsalarna tillsammans med en kollega. Sen efter det så dukar jag, alltså förbereder matsalarna inför lunchserveringen. Och sen så jobbar jag i disken.

 

I dag serverade vi pyttipanna med rödbetor. Och vår salladsbuffé.

 

Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 

Och på fikarasten på eftermiddagen så satt vi utomhus och fikade för första gången i år.

 

Här är en bild på två av mina kära kollegor, Snurran och Monica.

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

- med ben lika vita som mössan :-D

2010-05-18 @ 21:19:45
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Hahaha! Ja! Nästan! ;-D

2010-05-18 @ 21:59:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0