Dagens Dagbok – Måndagen den 3 maj 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Parkerade bara bilen och sen så gick jag direkt till Centrum.

 

Först var jag på Kjell & Company och köpte nya färgpatroner till skrivaren. Sen var jag på Bokia och köpte plastmappar. Och slutligen var jag på Hemköp och handlade två kassar med matvaror.

 

När jag kom hem igen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Varvade lite med stunder vid datorn också.

 

Middag åt jag för mig själv, vid fyratiden, eftersom alla dom övriga familjemedlemmarna skulle komma hem sent i dag.

 

Efter det så satte jag mig och läste en stund, och läste ut boken ”Jiddra inte” av Patrik Pelosio & Theodor Lundgren.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0