Dagens Dagbok – Onsdagen den 12 maj 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem, utan dom övriga tre familjemedlemmarna jobbade.

 

Jag höll först på och fixade lite med diverse hushållsbestyr här hemma en stund.


Sen när klockan blev tre, och solen visade sig på vår övre balkong, så satte jag mig där. Solen är där mellan tre och sju på eftermiddagen, så det gäller att passa på. Och som det verkar just nu i alla fall, så blir det nog ingen mer sol på mig under mina fyra lediga dagar…

 

Först så satt jag och blundade och solade ansiktet och lyssnade på musik på Spotify samtidigt.

 

Efter en stund så satte jag mig och läste lite i min bok istället och njöt av solen under tiden.


Och sen så tog jag även ut datorn på balkongen en stund.

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Solen får bara lov att lysa på oss under dessa dagar. Ge oss den där 20-gradiga värmen :-) Vi hade också fint idag, men det hänger regn i luften just nu..



Hoppas du får en bra ledighet.



Kramar

2010-05-12 @ 21:16:26
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Här verkar det att bli dåligt väder alla dom fyra lediga dagarna... :-/

2010-05-12 @ 22:38:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0