Dagens Dagbok – Onsdagen den 12 maj 2010 – Kvällen.


Satt kvar ute på balkongen och njöt av solen till sjutiden. Precis vid sju när solen försvann ner bakom huset framför, så kom det också upp stora mörka moln.

 

Flyttade då in med min bok och min dator, och satte mig i vardagsrumssoffan istället. Fortsatte att läsa i boken ”Gargoylen” av Andrew Davidson, och varvade med stunder vid datorn.

 

Borzko jobbade sent i dag, och kom inte hem från jobbet förrän vid halvtiotiden.

 

Jenny hade möte efter jobbet i dag, och kom hem vid tiotiden.

 

Jimmy kom inte hem överhuvudtaget från jobbet i dag. Han åkte direkt från jobbet iväg upp till Norrtälje. Han ska vara på en kompis föräldrars landställe över hela helgen, och kommer hem på söndag kväll.

 



Kommentarer
Postat av: annebelle

Vad duktig du är som inte smyger iväg till Centrum. Du har ju så nära...Lovisa fyller 18 i dag och hon fick bland annat Lilla stjärna. Ska nog försöka smygläsa när hon inte har den.. ;-) I dag ösregnar det! :(

2010-05-13 @ 11:56:20
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Ja, nackdelen med fyra lediga dagar är att det blir ju gärna fyra kvällar i sällskap med Ben & Jerry och dom övriga... ;-)

Jag vill ju försöka att hålla min vikt nu till sommaren, så jag ville inte äta något onyttigt i går, och inte heller i kväll, utan fredag och lördag som vanligt bara.



Ja! Läs den! Den är superbra! Bästa jag har läst på länge!



Här har det varit halvsoligt och varmt hittills i dag. Har just kommit hem från stan.



2010-05-13 @ 12:43:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0