Dagens Dagbok – Onsdagen den 19 maj 2010 – Jobbet.


Även i dag så började jag arbetsdagen med att städa i matsalarna. Efter det så ”dukade” jag, alltså förberedde matsalarna inför lunchserveringen. Och slutligen jobbade jag i disken.


Vi serverade kycklinggryta med kokt ris i dag. Och vår salladsbuffé. Vi hade även några bleck med pyttipanna som vi serverade som rest.

 

I dag så hade vi lite personalbrist. En av kollegerna har semester en vecka framåt. Och en annan kollega var i vår annexskola och jobbade eftersom det var personalbrist där. Och ytterligare en tredje kollega var ledig en stund mitt på dagen. Men vi hade i alla fall fått ta in en vikarie i dag, i sex timmar.

 

Det blev en stressig dag i dag, men det mesta flöt ändå på rätt så okej.

 

Och vi satt ute och fikade i dag också på eftermiddagen.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

skönt att dagen ändå blev rätt okey..

2010-05-19 @ 20:05:15
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jo, det har varit värre... Men det var rätt stressigt i disken för mig och min kollega. Hela dagen själva utan minsta hjälp... :-/

2010-05-19 @ 20:14:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0