Dagens Dagbok – Onsdagen den 26 maj 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem i dag, utan alla dom övriga tre familjemedlemmarna var på sina respektive jobb.

 

Jag gick nästan direkt till Centrum för lite shopping. Det blev lite smink/hudvårdsprodukter från Åhléns. Och några klädesplagg från Åhléns och Gina Tricot. (Bilder kommer i ett separat inlägg.)

 

När jag kom hem igen så höll jag på och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma.

 

Sen så småningom så satte jag mig i eftermiddagssolen på balkongen. Jättevarmt och skönt i solen och i lä. Satt där och njöt, och läste i min bok.

 

(Har ju glömt att blogga parfymflaskan som Jenny köpte till mig i London. Det är 70 ml i den, och den kostade bara 410:-. Samma parfym, men bara 50 ml, kostar 700:- i butik i Sverige…).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0