Dagens Dagbok – Söndagen den 16 maj 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Även i dag så larmade min mobil klockan halvåtta. Och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr. Ett stort glas kaffe och nyhetsläsning i datorn blev det sen. Borzkos mobil larmade klockan nio, och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så blev det frukost, fika, och en pratstund.

 

Borzko gick sen iväg bort till Farstahallen för att träna även i dag. Jag funderade lite på om jag skulle ta mig en promenad även i dag, men jag bestämde mig för att strunta i det i dag.

 

Jag satte istället igång med att hålla på och fixa, dona, pula, greja, och ordna med en massa olika hushållsbestyr här hemma. Har inte gjort så mycket nytta på dom tre lediga dagarna som jag har haft, så det var skönt att få lite gjort.

 

Varvade lite med datorstunder också. La bland annat in lite nya låtar i min Spotifylista.

 

Och jag sjöng och tränade också på våra låtar till konserten med ”Kör för alla!”.

 

Lite lätt lunch och en fika blev det vid tolvtiden.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0