Dagens Dagbok – Söndagen den 30 maj 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen. (Med fem fotografier).


Borzko åkte sen iväg till sin mamma vid tretiden på sitt vanliga söndagsbesök.


Själv satt jag kvar på balkongen och läste i min bok.


Vid fyratiden sen så åt Jimmy och jag middag. Och vi intog den på vår övre balkong.



Det blev, som så ofta på helgerna, mat från vår lokal pizzeria på gatan, Pizzeria Americana. Jimmy åt en pizza och jag åt en grekisk sallad.



Jenny kom sen hem från jobbet. Och hon hade en jättefin bukett med gula blommor med sig, som var från både henne och Jimmy. (Jag vet inte vad dom heter…)



Att börja dagen med röda rosor från min älskade make, och sluta dagen med gula blommor från mina älskade barn, det kallar jag en bra Mors Dag. <3<3<3 :-D



Jenny var bara hemma en kort stund. Duschade och gjorde sig i ordning. Och sen stack hon iväg in mot stan för att möta upp med kompisar.


Jag satte mig återigen på balkongen i den underbara eftermiddagssolen, och läste i min bok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0