Dagens Dagbok – Tisdagen den 25 maj 2010 – Kvällen. (Med tre fotografier).


Satte mig sen och läste i min bok, novellsamlingen ”Strax efter solnedgången” av Stephen King.


Vid sjutiden så kom alla dom övriga familjemedlemmarna hem ungefär samtidigt.


Jimmy kom hem från jobbet då, åt middag, och satte sig sen på sitt rum framför datorn.


Han hade fått nya jobbarbyxor i dag. ;-)



Jenny kom hem från stan där hon varit med sina kompisar.


Borzko kom hem från jobbet, där han varit och hämtat sin lastbil, inför morgondagens jobb, eftersom han har varit ledig i dag. Han satte sig sen och tittade på fotboll på teve. Hammarby spelade bortamatch och matchen sändes på TV4 Sport.


Jenny och jag satt länge i köket, fikade, pratade, köpte biobiljetter, och höll på med lite allt möjligt i våra datorer.



Kommentarer
Postat av: Nilla

Visst är det guld värt med dessa mor-dotter möten...då man får bara vara "vi" och prata om allt, förtroenden, jobb, vänner och bara sånt som passerar genom öronen :)när man bara får ha sin kära dotter så nära ♥

Kram till dig BIM!!!!

2010-05-26 @ 18:04:50
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Ja, jag håller verkligen med dig! Och det är så otroligt mysigt att ha en vuxen dotter! Så man kan diskutera på lika villkor! (Och likadant med sonen förstås också!)

Kram!

2010-05-26 @ 18:46:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0