Dagens Dagbok – Torsdagen den 20 maj 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen och sen så gick jag direkt till Centrum. Köpte en bukett blommor och en förpackning med jordgubbar på Torget, och sen så gick jag hem till mina föräldrar för att fika.


Eftersom det var underbart skönt väder ute så satt vi förstås på balkongen och fikade. Dom hade glass hemma, så vi åt jordgubbar med glass.



Mamma blev glad över blommorna.



Satt och pratade, fikade och njöt av den sköna värmen, i ungefär en och en halv timme. Sen så gick jag till Centrum för lite shopping.


Köpte ett par sandaler på Ecco för 800:-, ett par korta jeans för 400:-, ett par korta jeansshorts för 250:-, och ett par korta leggings för 100:-, allt på Lindex. (Bilder på inköpen kommer i ett separat inlägg som vanligt).


Gick sen hem, och då hade posten kommit. Så då gick jag tillbaka till Centrum igen, för att hämta ut två paket. Först hämtade jag ut vårt nya bredbandsmodem från Comhem på Farsta Speltjänst. Och sen hämtade jag ut ett bokpaket på Hemköp.


Sen gick jag hem igen, och höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0