Dagens Dagbok – Torsdagen den 6 maj 2010 – Kvällen.


Kvällen var lugn och skön som vanligt, och tillbringades mest med datorn och boken.

 

Vårt bredband från Comhem fungerade inte under eftermiddagen och kvällen. Vi ringde självklart till Comhems kundservice, men dom kunde inte hjälpa oss. Dom kunde inte hitta något fel, så dom vidarebefordrade ärendet till deras tekniker. Och när dom kommer att fixa till felet, det vet vi inte. :-/

 

Tack och lov så har ju jag i alla fall mitt lilla mobila bredband från Tele2. Så jag har ju i alla fall Internet, även om det är otroligt seeeegt och låååångsamt. Laddade ju upp elva fotografier här i bloggen tidigare, och det gick ju inte snabbt precis.

 

Jenny kom hem vid niotiden, och då blev det en fika och en pratstund med henne i köket.

 

Wiieee!!!! I morgon är det fredag! ;-D

 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Idag är det äntligen fredag :-)



Och en fredag med sol, utan massa moln. Det har varit kallt i skuggan men otroligt skönt i solen. Åh vad jag älskar vår :-)



Ha en bra helg.



Kramar

2010-05-07 @ 18:59:43
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Här är det mulet, blåsigt och kallt... Och ska visst vara så i helgen också, tyvärr...



Ha en bra helg du också!

Kram!

:-)



2010-05-07 @ 19:33:53
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hitills har helgen varit bra. Hade en kompis här tidigare idag och vi var ute i solen och spelade kubb och grillade. Sedan kom 4 av mina syskonbarn (de sover över här). Vi har varit ute hela kvällen men efter solen gick ner var det inte direkt någon värme (bara 2 grader). Skönt att ha fullt upp med mina älskade syskonbarn, då slipper jag tänka och oroa mig för hur det ska gå.



Kramar

2010-05-09 @ 00:59:38
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Lät som en härlig dag och kväll! Hoppas söndagen blir bra också! Kram! :-)



2010-05-09 @ 10:08:16
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Söndagen har varit jättebra också. Barnen åkte hem fö någon timme sedan, vi har varit ute hela dagen och spelat brännboll och varit ute och gått till stranden. Min sambo jobbade idag så det var skönt med sällskap, tycker att det är så trist att vara ensam på helgen.



Har din helg varit bra (förutom det tråkiga beskedet du fick)?



Kramar

2010-05-09 @ 20:47:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Det lät som om du verkligen har haft en mysig dag!



Min helg har varit helt okej! :-D



Kram!

2010-05-09 @ 21:34:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0