Helgens planer.


I går var ju Jenny och jag i Heron City. Först åt vi en sushi-middag, och sen så såg vi "Sex and the City 2" på bio. Riktigt mysig kväll! :-) Sen senare så såg Borzko och jag "Så ska det låta", inspelat från teve, och åt lite gott.



I dag så ska jag nog ge mig iväg in till stan. John Ajvide Lindqvist signerar böcker i Sciene fiction-bokhandeln i Gamla Stan. Tror att jag ska köpa hans nya bok "Lilla stjärna", för det vore kul att ha den signerad. Jag samlar ju lite på signerade böcker av författare som jag tycker om. Har sju stycken hittills.

Om jag köper boken, så kommer jag att lotta ut mitt recensionsexemplar av den. Så ni som gillar John Ajvide kan ju kolla in här i bloggen lite senare.

Borzko ska gå och träna i dag. Sen i eftermiddag ska han gå och se Hammarby spela fotboll. Jimmy sover efter en festkväll i går. Och vad han ska göra i dag och i kväll det vet jag inte. Jenny jobbar i dag. Hon började klockan sex i morse, och det gör hon i morgon också, så hon ska förmodligen bara vara hemma i kväll.

I kväll ska jag se på "Sommarkrysset" och sen på någon film. Har ett par tre filmer som jag vill se, som ligger och väntar. Jag ska i alla fall inte se på finalen i Eurovision Song Contest. Den intresserar mig inte ett dugg nu när inte Sverige är med.



I morgon är det ju "Mors Dag" och då ska jag fira min mamma på något sätt. Jag ska köpa någonting till henne i dag, och fika med henne i morgon. Får väl se vad hon känner för. Hon har inte mått så bra dom senaste dagarna, så vi får väl se vad det blir.



Ja, det är min helg det. Kanske blir någon promenad också. Och självklart så kommer det att bli en hel del bokläsning förstås!

Vad har ni för planer för helgen? Ha en trevlig helg i alla fall, vad ni än gör! :-D



Kommentarer
Postat av: Thessan

va filmen bra? hoppas du har en bra helg!

2010-05-29 @ 11:04:47
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Thessan: Ja, filmen var jättebra. Recension finns lite längre ner. Och helgen är bara bra här hos mig! :-)

2010-05-29 @ 13:37:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0