"Kör för alla!" - Vårterminen 2010 - 04/05.


I går på "Kör för alla" så fick vi reda på låtordningen inför vår konsert i Berwaldhallen söndagen den 23 maj:


1 - Across the Universe

2 - Sånt är livet

3 - Under ytan (tillsammans med Uno Svenningson)

4 - Macarena

5 - Shoreline

6 - (Uno Svenningson sjunger en låt ensam)

7 - Tror på varann (tillsammans med Uno Svenningson)

8 - I gotta feeling

9 -  Snälla, snälla (tillsammans med Caroline af Ugglas)

10 - Viva la Vida

11 - In the Ghetto (extranummer)


Vi kommer att ge två konserter. En klockan två, och en klockan halvfyra. Och varje konsert blir cirka en timme. Min systers och min familj och släkt kommer och lyssnar på oss på den första konserten. Sen åker dom hem, och min syster och jag blir kvar och sjunger även på den andra konserten.

Och det ska bli superkul! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0