"Körslaget" - Våren 2010 - 01/05 - Final.



Jaha, då blev det Team Moraeus som vann Finalen i Körslaget Våren 2010.

Det var ju rätt så väntat tycker jag. Hade faktiskt trott att dom skulle vinna.

Men jag hade ju hellre sett att Team Picasso hade vunnit. Jag tycker att dom var mycket bättre i alla tre låtarna i kväll.

Dom gjorde "Over the hills and far away" av Nightwish och "They don't really care about us" av Michael Jackson helt suveränt! Och även "Anthem" gjorde dom bättre tycker jag.

Jag ringde tio gånger på Team Picasso, men det hjälpte ju inte precis.

Vad tyckte ni? Var det rätt eller fel Team som vann?



Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag trodde oxå att Team Moraeus skulle vinna men hoppades på vinst för Team Picasso. De var bäst - genom hela säsongen och i kväll.

2010-05-02 @ 00:13:44
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Natalie: Ja, jag håller med dig!

2010-05-02 @ 00:26:37
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

TIO gånger? De blir ju riktigt dyrt..

2010-05-03 @ 13:54:27
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: 57 kronor... Det har jag råd med!

2010-05-03 @ 15:35:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0