Sju videos från konserten i Berwaldhallen med "Kör för alla!" 2010-05-23.


Vi sjöng elva låtar i dag på konserten med "Kör för alla!" i Berwaldhallen. Sju av dom filmade Jenny. Och fyra låtar blev inte inspelade.

Här är våra låtar:


1 - Across the Universe (INTE FILMAD)

2 - Sånt är livet (INTE FILMAD)

3 - Under ytan (tillsammans med Uno Svenningson)

4 - Macarena

5 - Shoreline (INTE FILMAD)

6 - (Uno Svenningson sjunger en låt ensam) (INTE FILMAD)

7 - Tror på varann (tillsammans med Uno Svenningson)

8 - I gotta feeling

9 -  Snälla, snälla (tillsammans med Caroline af Ugglas)

10 - Viva la Vida

11 - In the Ghetto (extranummer)

Och här kommer sju stycken videos:




















Uppdaterat 2010-05-31.


Här är en video från CSVED när vi sjunger Shoreline:



Kommentarer
Postat av: Snurran

roligt med lite bild och ljud från konserten! :-)

2010-05-23 @ 22:03:44
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag gör ju mest filmerna för min egen del. Men det är ju kul om andra uppskattar dom också! :-D

2010-05-24 @ 14:28:33
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: En av alla gröna

Tack till fotografer och Bim som delar med sig av något som är så roligt att få.

Det var ju hur roligt som helst.......kram

2010-05-24 @ 14:44:39
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> En av alla gröna: Tack! Jag gör det ju som sagt var mest för min egen skull! Men jag blir ju JÄTTEGLAD om andra uppskattar det också! Speciellt ni andra i "Kör för alla!"! :-D Kram!

2010-05-24 @ 16:08:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0