Spotify.



Jag vet att jag är tjatig, men jag måste ju bara återigen säga att
JAG ÄLSKAR SPOTIFY!
;-D

Så himla suveränt att ha typ nästan all musik som finns, när man vill, utan att behöva ladda ner och förebereda innan, helt lagligt, utan reklam, och billigt!

Jättebra i datorn förstås, men allra bäst att kunna ha det i mobilen! Där är det helt fantastiskt bra!

Ni som fortfarande inte har Spotify: Skaffa det!

Och ni som har Spotify: Ge mig era listor!

Och ni som är vänner med mig på Facebook: Länka ihop Spotify med Facebook, så kan vi se varandras listor!

Här kommer, igen, några av mina favoritlistor:

"Bims Låtar - Dagens Låt från Bims Blogg"

"Super" (Jimmys lista)

"Jenny Kullin"

"Top Spotify Tracks of 2009"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0