Stockholms Stadsmission.


Fick ett mail från Stockholms Stadsmission där dom frågade mig om dom fick låna bilder av mig från "Kör för alla!"s konsert i Berwaldhallen. Självklart så fick dom det! Och dom har också länkat till filmerna i min blogg som Jenny filmade av sju av låtarna. :-D

Vi i "Kör för alla!" fick ju in SJUHUNDRATUSEN kronor till Stockholms Stadsmisson, öronmärkt till Barn & Unga.

Här är en länk till Stockholms Stadsmisson där mina bilder och länkning till min blogg finns.



Vill också passa på att tipsa om Stockholms Stadsmissions kampanj som dom har i sommar, för att samla in pengar till barn och unga.

Läs om den via den här länken.

Och jag kommer i alla fall att köpa en eller flera såna glassar i sommar. Har jag råd att köpa mig en Ben & Jerrys Cookie Dough för femtio spänn, då kan jag vill sjutton också lägga femtio kronor på en sån här glass! Eller hur?

Så köp en glass till dig! Och kanske även ge bort en till någon också. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0