"Men vi knullar ju ändå inte" av Ann Söderlund - 2010 - Bok



---------    

Recension av boken: "Men vi knullar ju ändå inte" av Ann Söderlund (2010) (Genre: Svensk Skönlitteratur / Krönikor)

---------


"Men vi knullar ju ändå inte är hejdlöst rolig läsning. Med hög igenkänning och fingret mitt i kärlekssamtiden har Ann Söderlund skrivit en rasande skojig, beroendeframkallande och smart bok om den svåra konsten att leva tillsammans.

Vill du läsa en bok där du får svar på livets alla frågor får du bläddra vidare i bokhyllan. Vill du däremot följa med på en vindlande färd där den moderna kvinnans filosofiska tankegångar står i centrum, så har du kommit helt rätt.

Ann Söderlund är journalist, krönikör och författare.
"


(Kopierat från frankforlag.se)


---------

Jag läste Ann Söderlunds första bok med krönikor, "På spaning med Ann", för ett par år sedan. (Här är en länk till min recension av den).

Den här nya boken, "Men vi knullar ju ändå inte", var ungefär som den första boken.

Rolig, tankeväckande, igenkännande, och lättläst. Kan helt klart rekommenderas.

(Britt-Marie "Bim" Kullin)

---------   

Betyg:  3,5 av 5.  

---------

Denna bok var en recensionsbok från Bokförlaget Frank Förlag.

Här har jag bloggat om boken tidigare.


---------  



Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag fick mig några goda skratt när jag läst den ;)

2011-03-08 @ 12:33:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Cissi: Ja, det fick jag också! :-D

2011-03-08 @ 19:08:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0