Onsdagen den 17 november 2010.


I dag på jobbet så jobbade jag först i skalen med grönsakerna. Sen var jag i disken en stund och hjälpte till med all disk som kom tillbaka från skolan som vi hjälper tillfälligtvis. Det var ju fiskgratäng i går... Så jag kan ju lätt säga att disken som kom tillbaka inte var speciellt trevlig...

Efter det så åkte jag ner en stund till vår annexskola. Jag skulle vikariera där i ett par timmar för den ordinarie personalen var på kurs. Men nästan alla eleverna hade idrottsdag där i dag, så det var väldigt lugnt och skönt där.

Åkte sen upp till min ordinarie arbetsplats igen och kom tillbaka lagom till fikarasten. Sen så slutstädade jag lilla matsalen innan det var dags att gå hem.

Här är min dagens lunchtallrik.



Åkte sen hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr, under större delen av eftermiddagen.

Middag åt jag för mig själv, vid fyratiden.

Efter det så tränade jag på höstens kör-låtar. Och sen satt jag med datorn en stund. Bokläsning blev det sen, och jag håller fortfarande på med "Från vaggan till deadline" av Robert Gustafsson.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Efter middag, dusch, och iordninggörande så satte han sig också och läste i sin bok.



Blir nog tidig sänggång i kväll också... Såååå tröööött... Har varit så otroligt trött dom senaste två veckorna. Och så tandvärken, huvudvärken, och det onda i tår, fingrar och knän... Men i morgon är det i alla fall torsdag! Och i morgon så ska jag till tandläkaren! Och nu har i alla fall över hälften av november gått! ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

förstår att det inte var någon höjdare att ta hand om den disken idag :-( Hoppas de snart kan använda sitt diskrum åtminstone! Ses i morgon!

2010-11-17 @ 20:30:39
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Nej, i dag var det ingen rolig disk precis.. Fråga Husmor i morgon får du se..

Ja, ses i morgon! :-D

2010-11-17 @ 20:44:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0