Söndagen den 14 november 2010 - 2.


Kvällen tillbringades till största delen i vardagsrumssoffan, läsandes i min bok. Och jag läste ut den så småningom också. Recension finns redan bloggad. Varvade lite med datorstunder också.

Mitt vanliga i-landsproblem blev det sen återigen... Att välja ut en ny recensionsbok att läsa! ;-)



Borzko kom hem från sin mamma vid halvniotiden. Han satte sig då och tittade på fotboll på teve.



Och nu är den här mycket trevliga helgen snart slut. Mysig helg har det varit, med massor med umgänge med familj och släkt.

Måndag igen i morgon tyvärr... Hoppas att den kommande arbetsveckan blir åtminstone liiiite lättare än den förra...



(Mysigt i köket med fina blommor!) :-D



Kommentarer
Postat av: Camilla, Haninge

Hej! Jag läser din blogg dagligen, men har nog aldrig kommenterat vad jag kan minnas. Du verkar vara en alldeles fantastisk människa på alla sätt :) MEN, jag skrev inte för att dränka dig i komplimanger, tro det eller ej ;) Det är nämligen så att jag skulle så himla superjättegärna vilja att du ger dig på Robert Gustafssons bok! Jag är väldigt nyfiken på den, och alltid när det är dags för mig att fylla på bokhyllan så går jag igenom din bokrecensionskategori. Jag har nämligen insett att vi har väldigt lika smak när det gäller böcker, du och jag ;) Hoppas du har en fin kväll!

2010-11-14 @ 23:02:11
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Camilla: Hej! Tack så jättemycket för din kommentar och ditt beröm! Jag blir så glad och rörd av den! (Men någon fantastisk människa är jag nog inte! Bara alldeles normal! ;-D)



Eftersom jag ska välja ut en ny bok i dag, för det blev aldrig av i går, så tar jag nu Robert Gustafssons bok, eftersom du ber så snällt! ;-D

2010-11-15 @ 14:42:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0