Torsdagen den 11 november 2010.


Har förstås jobbat precis som vanligt i dag också. Min kära kollega Snurran, som har bloggen Filijokus Funderingar, har skrivit så bra om vår jobbiga dag i dag, så jag länkar bara till henne i dag...



Åkte hem direkt efter jobbet. Kom hem vid kvart över tre, eftersom jag jobbade med mellanmålet i dag. Jimmy ringde precis när jag kom hem, och sa att han hade slutat, och var på väg hem till mig för att hämta upp mig, eftersom vi hade bestämt att vi skulle handla tillsammans.

Han kom vid kvart i fyra, och då åkte vi först till Farsta Centrum. Han gjorde ett ärende där, och jag var på Apoteket och handlade lite.

Sen så åkte vi till Willys i Länna. Där handlade vid båda två en hel del matvaror och annat.

Efter det så åkte vi till Farsta Centrum igen.



Och så gick vi till Burger King för att äta middag.



Jag åt en fiskburgare, minimorötter och mineralvatten.



Jimmy körde sen hem mig, och var in en kort stund. Och sen åkte han hem till sig i Fagersjö.

Jag höll då på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr.

Så småningom sen så hamnade jag i vardagsrumssoffan, med datorn i knäet.



Nu ska jag välja ut en ny recensionsbok att börja att läsa i.

Borzko är på väg hem från jobbet, och skulle komma vid åttatiden ungefär.

Jag är jättetrött... fryser jättemycket... har lite ont i huvudet... och har lite tandvärk...

Ska lägga mig tidigt i kväll. Och det är så skönt att det är fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Tack för länkningen :-) Hoppas att du känner dig bättre i morgon (och jag också) :-/

2010-11-11 @ 21:38:46
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Anonym

Dags o klippa navelsträngen snart?

2010-11-11 @ 22:49:16
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Varsågod! Och jag hoppas att du känner dig bättre nu i dag! Själv så känner jag mig typ samma... Inte bättre tyvärr... Men inte heller sämre, tack och lov! ;-/

2010-11-12 @ 05:40:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Vadå? Så om barnen flyttar hemifrån så ska man sluta att umgås med dom? Förstår inte alls vad du menar! Om jag behöver storhandla, och Jimmy också behöver göra det, är det då fel att göra det tillsammans? Ska vi åka i varsin bil, varsin dag? Istället för att åka tillsammans? Tycker att han alldeles utmärkt har klippt navelsträngen. Han klarar sig jättebra alldeles själv. Men han kanske faktiskt tycker om sina föräldrar!? Och kanske gillar att umgås med dom!? Är det fel, eller?

2010-11-12 @ 05:42:40
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: MariaJ

Du har en fantastisk relation med dina barn, fortsätt vårda den ömt :-)

Har faktiskt dig som lite förebild. Du kommer få tillbaka så mycket resten av livet pga att du ställt upp för dina barn och funnits nära.

2010-11-12 @ 08:21:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Tack så jättemycket för din kommentar! Den glädjer mig verkligen oerhört mycket! :-D Kram!

2010-11-12 @ 16:15:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0