Lördagen den 9 oktober 2010.


I morse så gick jag upp klockan halvåtta och genomgick mina morgonbestyr. Sen gick Borzko upp klockan halvnio. Efter att han hade gjort sig i ordning och ätit frukost, så gick han iväg till Farstahallen för att träna.

Själv så tillbringade jag förmiddagen hemma, varvande tre sysslor: hemmafixande, bokläsning, och datorsittande.

Borzko kom hem från gymmet igen vid tolvtiden. Efter lite lätt lunch så satte vi oss i bilen och åkte hem till Jimmy i Fagersjö.

Efter en fika så satte vi igång med det sista fixandet i hans lägenhet. Två speglar plus två hyllor i hallen satte vi upp.



Och lite fastspikande av kabel och sladdar blev det också.



Vid tretiden sen så åkte vi alla tre iväg mot Arlanda för att hämta upp Jenny och hennes kompis, som kom hem från Mallorca.

Här står Borzko och Jimmy och väntar på att dom ska komma.



När vi hade skjutsat hem Jennys kompis så åkte vi alla hem till Farsta.

Jag, Borzko och Jimmy åt middag.



Men Jenny ville inte ha, för hon skulle äta lite senare med Mattias.



Mattias kom sen och hämtade Jenny efter en stund.

Och jag och Borzko skjutsade sen hem Jimmy.

När vi sen kom hem igen, vid sjutiden, så satte vi oss båda i vardagsrumssoffan. Borzko läste i sin bok, och jag satte mig med datorn en stund.

Lite senare så ska vi nog titta på "Robinson" som jag spelade in i torsdags. Kanske blir det också någon dvd-film.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Brun och fin hon var :)

Har tänkt på en sak väldigt länge, alla böcker du läser ut, ska du inte börja sälja vidare dom till läsare typ? Man läser dom ju iaf bara en gång:)

2010-10-09 @ 20:14:21
Postat av: Snurran

Skönt att ha henne hemma igen förstår jag :-) Ha en trevlig fortsättning på helgen!

2010-10-09 @ 20:22:23
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Ja, hon var brun och fin! :-D



Ja, det kanske jag borde.. Har lite fullt i alla bokhyllor nu faktiskt. Men jag gillar ju mina böcker! Så helst vill jag ju ha dom kvar! ;-)

2010-10-09 @ 23:36:42
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det är skönt att ha henne hemma! Eller hemma är hon ju inte förstås! Men i närheten i alla fall!



Tack det samma till dig!

2010-10-09 @ 23:37:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0