Onsdagen den 13 oktober 2010.


Jobbade som vanligt i dag också förstås. Samma arbetsuppgifter som i går, halva dagen i skalen först, och sen den andra halvan i lilla matsalen. Vi serverade cevapcici, kokt ris och brunsås i dag. Allt flöt på bara bra och ingenting speciellt hände.

Dagens lunchtallrik.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr.

Jimmy slutade klockan tre i dag, och kom sen hem hit en stund direkt efter jobbet. Vi åt middag vid fyratiden, och sen så åkte Jimmy hem till sig.

Jag satte mig sen och läste i min bok, och läste också ut den så småningom. Recension är redan bloggad.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Middag, dusch, och iordninggörande blev det då förstås för honom.

Resten av kvällen sen så satt Borzko och läste i sin bok.

Jag satt med datorn en stund först. Och sen kom mitt vanliga lilla i-landsproblem: att välja en ny recensionsbok att läsa.



Vilken tror ni att jag valde den här gången?



Kommentarer
Postat av: Snurran

det kanske blev Buthler och Öhrlund denna gången då?

2010-10-13 @ 21:23:43
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Haha! Nej, faktiskt inte! Men det kanske blir tredje gången gillt nästa gång! ;-D Det blev Corpus Delicti av Elias Palm! :-)

2010-10-14 @ 15:21:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Egentligen kanske du bara borde ställa dem i den ordning de kommer från förlagen och läsa dem i tur och ordning - då slapp du ju välja varje gång. Du har ju redan valt ut dem en gång innan, så alla borde vara lika intressanta liksom? :-D

2010-10-14 @ 18:34:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jo, men det känns ju lite tråkigt! Man vill ju liksom känna för just den boken just då! ;-D

2010-10-14 @ 20:09:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0