Söndagen den 24 oktober 2010.


I dag så skulle jag kunna berätta om nästan hela min dag med bara den här videon:



För jag har läst, läst, och läst i mina böcker nästan hela dagen... ;-D

Först så läste jag ut boken "En flickfotografs bekännelser" av Bingo Rimér i förmiddags. Sen började jag på boken "Vecka 36" av Sofie Sarenbrant, och jag läste också sen ut den. Och under kvällen började jag dagens tredje bok "Den som törstar" av Kristina Appelqvist.

Lite annat har jag ju förstås gjort också. Jag har bloggat en hel del, det här blir dagens åttonde inlägg. Läst bloggar, läst nyheter, facebookat, och lyssnat på musik har jag också gjort.

Lite hushållsarbete har det förstås också blivit. Kanske inte så mycket av mig, men av tvättmaskinen, torktumlaren, och diskmaskinen, i alla fall!

Borzko har varit i Farstahallen och tränat först. Efter det så var han iväg och fixade lite med bilen. Och sen har han varit hemma hos sin mamma och hälsat på.

Jimmy har bara varit hemma hos sig hela dagen. Och Jenny har jobbat hela dagen.

Och regnat har det gjort hela dagen här... Mörkt har det också varit hela dagen... (Och två månader till julafton är det i dag!) ;-D

Måndag i morgon redan igen tyvärr... Men fyra roliga händelser har jag i alla fall inbokade i veckan, som jag redan har bloggat om! Och det har varit en härlig helg! Gårdagen var mycket, mycket trevlig! :-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Låter som om du har haft en ganska så skön söndag ändå :-)

2010-10-24 @ 18:21:43
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, den har varit jätteskön! Helt lugn och bara bokläsning! Det passade mig bra i dag, för i går var det ju musikal, restaurang, och familjeumgänge! Så helgen sammanlagt har varit mycket bra! :-D

2010-10-24 @ 18:26:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Katarina

jag undrar.. blir det någon thailandsresa? Du har inte skrivit något mer om det:/

Lite nyfiken bara! :)

Gillar din blogg jättemycket btw! Du känns så.. äkta :)



Kramar Katarina

2010-10-25 @ 13:50:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Katarina: Jadå! Det blir Thailandsresa! Läs här: http://bim.blogg.se/category/thailand-2011.html Om inget oförutsett händer, så kommer vi iväg. Om fyra månader åker vi! ;-D



Tack för berömmet! Kul att jag känns äkta! För så vill jag vara! :-D



Kram!

2010-10-25 @ 14:32:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0