Torsdagen den 21 oktober 2010.


Även i dag en helt vanligt dag på jobbet, med fulltalig personalstyrka, och arbetsuppgifter samma som i går. I dag serverade vi chicken nuggets, kokt ris och currysås.

Min lunchtallrik.



Åkte sen hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon hade en ledig dag från jobbet i dag.

Vi gick sen båda två direkt till Centrum och mötte upp med min Mamma där. Mamma ville ha lite shoppinghjälp och lite smakråd från oss.

Mamma handlade lite på Axelssons och Twilfit. Jenny och jag handlade ingenting i dag.

Sen så gick vi till Caféet för lite fika och prat.

Jag åt en Bruchetta med fetaost och zucchini.



Mamma och Jenny.



Min älskade fina Mamma.



Och min älskade fina Dotter.



Sen så följde jag och Jenny med min Mamma hem. Pratade en liten stund med Pappa också, och sen så gick Jenny och jag hem.

Jenny stack sen iväg nästan på en gång. Hon skulle först hem till Mattias en liten stund. Och sen så skulle hon vidare in till stan för att träffa några tjejkompisar.

Nästan direkt efter att Jenny hade gått så kom Jimmy hit direkt efter jobbet. Han stannade på middag och en pratstund.

Min älskade fina Son.



När Jimmy sen hade åkt hem till sig, så höll jag på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr.

Och sen så småningom så satte jag mig i vardagsrumssoffan tillsammans med datorn och boken.

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Efter hans middag, dusch och iordninggörande så satte han sig också i soffan och läste i sin bok.

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-)

(Och "We Will Rock You" tillsammans med min älskade familj på lördag! Wiieee!!!! ;-D)



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilken mysig eftermiddag! :-)

2010-10-21 @ 22:05:40
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, mycket! Älskar att umgås med mor och dotter! <3<3 :-D

2010-10-22 @ 15:16:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan du inte be Jenny att börja blogga igen! :D

2010-10-22 @ 17:29:58
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sanna: Jag ber henne hela tiden! Ingen saknar hennes blogg mer än jag! ;-/

2010-10-22 @ 19:04:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: sanna

Förstår det, saknar den också! Hon har inga som helst planer på att börja igen`?:)

2010-10-23 @ 19:16:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> sanna: Hon säger att hon ska börja när Blogg.Esse fixar en app till iPhone att blogga med! ;-D Skriv till dom och önska en! :-D

2010-10-24 @ 09:26:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0