Veckans Teveprogram.


Veckans teveprogram har varit:

- "Idol"
- "Cirkus Möller"
- "Robinson"
- "Hellenius hörna"
- "Så mycket bättre"


"Idol" har jag ju redan bloggat om. Men jag måste ju ännu en gång säga att jag tycker att det är väldigt bra deltagare i år. Precis alla är så himla bra. (Fast det är jobbigt att titta på "Idol", för det är så fruktansvärt många reklampauser...) (Och sen är det jobbigt också för jag blir så himla ledsen oavsett vem som åker ut...)

"Cirkus Möller" såg jag endast för att det låg mitt i "Idol". Är inget större fan egentligen av Måns Möller, men i fredags så tyckte jag faktiskt ändå att programmet var riktigt roligt.

"Robinson" tycker jag är typ som vanligt. Rätt kul att se, men ändå inget speciellt.

"Hellenius hörna" gillar jag. Jag tycker mycket om David Hellenius. Och han har, hittills, haft bra gäster. Och sketcherna har varit väldigt roliga.



"Så mycket bättre"
blev jag faktiskt riktigt förvånad över hur bra jag tyckte att det var! Jag har aldrig sett "Stjärnorna på Slottet" som det jämförs lite med. Men jag tycket att programmet var väldigt trevligt, proffsigt, och underhållande. Hoppas att det fortsätter så med dom kommande sex programmen. Jag ska i alla fall definitivt se det igen.



Skriv gärna åsikter vad ni tycker om programmen!


Kommentarer
Postat av: Akå

Har sett ett avsnitt av Robinson, tycker inte det var så bra.Idol är bra, men brukar ledsna för det är så mycket reklamer och så är det nyheter mitt i.

Så mycket bättre tycker jag var bra. Det var kul när de skulle sjunga Lasses låtar, tycker det var såååååå fint när September sjöng! :) Cirkus Möller och Hellenius hörna har jag inte sett.

2010-10-24 @ 14:49:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Håller med dig om att Robinson är sådär.

Och man blir ju vansinnig på reklamen, nyheterna, och vädret i Idol.

Ja, jag håller verkligen med dig om Så mycket bättre!

Tack för dina åsikter! :-D

2010-10-24 @ 15:04:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

...och jag håller också med :-) Robinson tittar jag lite sådär med ena ögat, Möller är jag inget förtjust i, så det tittar jag inte på alls, Hellenius har jag sett något litet av, ganska bra program. Kvarstår; Idol och Så mycket bättre, väldigt bra bägge två programmen, men reklamen är skit!

2010-10-24 @ 18:30:11
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Då tyckte vi faktiskt nästan precis lika om alltihopa då! ;-D

2010-10-24 @ 18:33:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0