"We Will Rock You" - Rockmusikal med Queen-musik på Cirkus.



I går var vi och såg rockmusikalen "We will rock you" på Cirkus.
Musikalen innehåller alla Queens största hits.

Jag har ju älskat Queen sen jag hörde låten "Killer Queen" första gången, år 1974 när jag var 13 år gammal.

Och jag blev definitivt inte besviken på den här musikalen! För den var helt otroligt fantastiskt bra! Musiken var ju självklart bra, och det var ett fantastiskt band som spelade, under ledning av Johan Landqvist.

Otroligt bra dansare var det också. Och scendekor, ljus, ljud, filmer, datoranimeringar, klädsel, och allt annat var också väldigt, väldigt bra. Mycket humor var det i den också!

Och sångarna! Vilka sångare! Jag hade gåshud typ hela tiden! Och rördes till tårar flera gånger!

Jag kan verkligen rekommendera ALLA att gå och se den här musikalen! Det är det bästa som jag har sett på länge! Och även Borzko, Jimmy, och Jenny tyckte att det var jättebra!

(Länk till hemsidan).



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad roligt att det blev så lyckat och att ni allla gillade det ni såg och hörde! :-)

2010-10-24 @ 18:40:27
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag har svårt att tänka mig att någon alls skulle kunna tycka att det inte var bra! (Om man inte avskyr Queens musik förstås!) Du borde ta med dig familjen och gå och se på musikalen! :-D

2010-10-24 @ 18:44:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0