Dagens Dagbok – Fredagen den 17 september 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Äntligen fredag och veckans sista arbetsdag!

 

Vaknade med jätteont i halsen… Men ingen snuva, ingen hosta, och ingen feber. Så till jobbet gick jag förstås.

 

Började även i dag med att städa matsalarna tillsammans med en av kollegerna. I dag var det Snurran.

 

Fortsatte sen arbetsdagen med att fixa grönsaker tillsammans med två kollegor.

 

Och sen under lunchserveringen så jobbade jag i diskrummet tillsammans med en kollega. Jag hade hand om disken.

 

Vi serverade ”smått och gott” i dag. Det innebär att vår husmor rensar lite i frysen. Så det var lite alla möjliga maträtter i dag. Plus vår vanliga salladsbuffé.

 

Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 

Vi uppvaktade vår husmor på eftermiddagsfikarasten, för hon fyller år på måndag. En fin blomma och en snygg ytterkruka fick hon. Och vi åt blåbärscheesecake till kaffet.

 

Och så här såg min lunchtallrik ut i dag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0