Dagens Dagbok – Lördagen den 11 september 2010 – Kvällen.


Kvällen blev lugn, skön och mysig. I början av kvällen så satt jag och Borzko i varsitt hörn av vardagsrumssoffan och läste i varsin bok.

 

Vid halvniotiden sen så gick Borzko in i sovrummet i ett par timmar, för att titta på någon fotbollsmatch.

 

Då stannade jag kvar i vardagsrummet, och så tittade jag på en dvd-film. Det blev: ”The Twilight Saga – New Moon”. Recension har jag redan bloggat i separat inlägg.

 

Fotbollen och filmen var slut ungefär samtidigt sen, vid halvelvatiden.

 

Och kvällen avslutades sen såsom den började, med bokläsning för oss båda två. Jag fortsatte i boken: ”Det fördolda” av Hjorth & Rosenfeldt. Lite varvande med datorstunder blev det för mig också.

 

En hel del gott att äta och dricka blev det förstås under kvällen också.

 

Inget av ”barnen” var hemma. Jimmy är på en kompis föräldrars landställe utanför Norrtälje. Och Jenny är hemma hos sin pojkvän Mattias.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0