Dagens Dagbok – Lördagen den 18 september 2010 – Kvällen.


Mitt onda i halsen fortsatte som förut… Och under den tidiga kvällen så satte snuvan in också… Jätteont i halsen och helt igentäppt i näsan… Ont i huvudet och väldigt, väldigt trött också… :-/

 

Under början av kvällen så läste jag i min bok. Och så varvade jag med lite stunder vid datorn ibland.

 

Sen vid halvniotiden så satte vi igång en dvd-film. Jag ville se en kort och lättsam film, så det blev den animerade filmen ”Wall-E” från 2008, som vi inte hade sett förut. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.

 

När filmen sen var slut, så gick jag och la mig, redan vid halvelvatiden…

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0