Dagens Dagbok – Onsdagen den 1 september 2010 – Kvällen. (Med ett fotografi).


Början av kvällen tillbringades med datorn.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, och vi tog en fika och en pratstund. Och sen efter att han hade genomgått sina kvällsbestyr, så satte han sig och läste i sin bok.

 

Jag började att läsa i en ny bok: ”Bittrare än döden” av Camilla Grebe & Åsa Träff.

 

Och sen läste jag i den boken större delen av kvällen. Varvade lite med datorstunder ibland bara.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du knappt nåra ikoner på ditt skrivbord på din dator =)?

2010-09-01 @ 22:24:27
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Därför att jag tycker att det är snyggt, praktiskt, lugnt och skönt att ha det så!

Jag har alla mina olika saker i "Bims Mapp" längst upp till höger, samlat i olika mappar.

Sen har jag massor med genvägar längst ner till vänster i aktivitetsfältet.

Så jag når allting snabbt ändå.

Och jag har alltid över tio fönster öppna. Och över tio flikar öppna i Firefox-fönstret.

2010-09-02 @ 06:32:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0