Dagens Dagbok – Onsdagen den 15 september 2010 – Eftermiddagen + Kvällen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem, men hon låg och sov efter nattens arbetspass.

 

Jag höll på som vanligt här hemma sen en stund och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Satt lite med datorn också.

 

Jenny hade beställt väckning klockan fyra, och det fick hon förstås. Hon gick då upp, och åt ”frukost” och vi satt i köket och pratade.

 

Jimmy kom sen hem från jobbet vid femtiden. Då åt han och jag middag, och Jenny satt med oss.


Vi satt sen länge alla tre i köket och pratade.

 

Så småningom så flyttade vi oss därifrån, och upp till vardagsrummet. Jenny och jag satt med våra datorer där och höll på med lite allt möjligt. Jimmy satt också med, och hjälpte mig med lite grejer både i datorn och i mobilen.

 

Sen vid strax före åtta så gav sig Jenny iväg, och åkte hem till sin pojkvän Mattias.

 

Jimmy satte sig då på sitt rum, framför datorn.

 

Och jag satte igång teven och så tittade jag på ”Idol”.

 

Efter att ”Idol” var slut, så varvade jag min tid mellan datorn och boken ”Esmara” av Petra Östergren.

 

Borzko jobbade sent i dag, och kom inte hem förrän vid niotiden. Middag hade han ätit sedan tidigare, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Och sen satte han sig och läste i sin bok.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0