Dagens Dagbok – Onsdagen den 8 september 2010 – Kvällen.


När Jimmy och jag kom hem från Centrum, så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig på sitt rum, framför datorn.

 

Själv så satte jag mig i vardagsrumssoffan. Först en stund med datorn. Och sen så började jag att läsa i en ny bok: ”Det fördolda” av Hjorth & Rosenfeldt.

 

Vid halvåttatiden så kom Borzko hem från jobbet. Middag, dusch, och iordninggörande blev det för honom då. Och sen så gjorde han mig sällskap i vardagsrummet efter det.

 

Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade vi på ”IDOL”.


Efter att det sen var slut, så satte vi oss båda två och läste i våra böcker.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0