Dagens Dagbok – Söndagen den 19 september 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. La mig för att sova redan klockan halvelva i går kväll, eftersom jag mådde så dåligt. Men det blev inga nio timmars sömn inte, trots att jag låg i sängen i nio timmar. Låg vaken till och från mycket under natten. Hade svårt att sova, på grund av jätteont i halsen, och jättetäppt i näsan.

 

Gick upp vid halvåttatiden, och kollade tempen. Men ingen feber i dag heller. Bara jätteont i halsen, väldigt snorig, ont i huvudet, och trött… :-/

 

Duschade och gjorde mig i ordning, och sen blev det som vanligt kaffe och nyhetsläsning i datorn.

 

Klockan nio så larmade Borzkos mobil och han gick då upp. Efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så åt vi frukost tillsammans, fikade, och hade en pratstund.


Sen så stack Borzko iväg till Farstahallen, för att träna även i dag.

 

Jag la mig i vardagsrumssoffan och så läste jag ut min bok: ”Esmara” av Petra Östergren. Satt lite med datorn i knäet en stund sen. Skrev en bokrecension, två filmrecensioner, och facebookade lite.

 

 


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-19 @ 12:27:14
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Millah: Okej. Kanske kollar in din länk.

2010-09-19 @ 12:32:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0