Dagens Dagbok – Söndagen den 5 september 2010 – Morgonen + Förmiddagen. (Med fyra fotografier).


Även i morse så larmade min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr. Sen blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Och sen, precis som i går, så gick jag ut på en förmiddagspromenad vid strax efter nio.

 

Borzko vaknade och gick upp, precis när jag skulle gå iväg. Han skulle gå iväg till Farstahallen för att träna även i dag, efter att han hade gjort sig i ordning, och ätit frukost.

 

Jag gick ungefär samma promenad som i går. Fram och tillbaka till Fagersjö. Fast en lite annan och lite kortare väg mot i går.

 

Promenaden blev en timme och tio minuter. Jag har bloggat ett inlägg från RunKeeper tidigare, men tyvärr så blev det något fel på RunKeeper i dag, så bara halva promenaden finns med.

 

När jag gick iväg hemifrån så var det mulet och cirka tio grader. Men sen så blev det varmt och strålande sol och jätteskönt.

 

När jag kom hem igen så hade Borzko gått till gymmet. Och Jimmy låg och sov. Jag satte mig då och läste ut min bok, ”Konsten att vara otrogen på Facebook” av Gunilla Bergensten. Satt lite med datorn också.

 

Här är fyra fotografier från promenaden:

 


Kommentarer
Postat av: Sanna och Frida

Hej vi håller på och frågar runt lite om ämnet frakturer.



Vi undrar därför, har du någonsin brutit något? Vad bröt du och hur gick det till? Eller har någon i din närhet gjort det och hur inträffade det?



Vi blir jätteglada för svar :))) Tack på förhand!

2010-09-05 @ 14:56:31
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sanna och Frida: Nej, jag har aldrig brutit något. Och ingen i min närhet heller.

2010-09-05 @ 15:02:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Fin rabatt och lustiga prickar på andra fotot? Verkar som om du hade en skön promenad iallafall! :-)

2010-09-05 @ 16:50:30
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Rabatten finns i Fagersjö.

Prickarna blev när jag fotade rakt mot solen.

Och en skön promenad var det! :-)

2010-09-05 @ 17:01:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0