Dagens Dagbok – Tisdagen den 21 september 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Vaknade upp i morse och mådde ungefär som i går… Ont i halsen, snorig, ont i huvudet, trött… Men ingen feber i dag heller, så jag gjorde mig i ordning och åkte till jobbet.

 

Även i dag så började jag dagen med en stund i skalen. Sen så dukade jag. Och under lunchserveringen så jobbade jag som försteman i stora matsalen.

 

I dag serverade vi köttbullar och makaroner. Och salladsbuffén.

 

Det var personalbrist i annexskolan i dag också, så vi fick skicka ner en av oss i dag med.

 

Allt flöt på bra i dag. Och ingenting speciellt hände.

 

Till eftermiddagsfikat i dag fick vi två sorters hembakat fikabröd. Två av kollegerna hade råkat baka och tagit med sig fikabröd på samma dag. Men det gjorde ju inget! Vi kunde glatt vräka i oss av båda sorterna! ;-) (Tyvärr glömde jag att ta kort på det goda).

 

Men här i alla fall kort på min lunchtallrik i dag:

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Tur att jag inte var där då, jag hade bergis som vanligt smockat i mig alldeles för mycket ;-P

2010-09-21 @ 22:01:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Och det fanns ju kvar i dag, så det blev en bit av varje sort i dag också! ;-D

2010-09-22 @ 16:42:41
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0