Dagens Dagbok – Torsdagen den 2 september 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


I dag så hade jag också sovmorgon i en timme. När jag kom till jobbet så började jag med att fika. Och sen städade jag i matsalarna. Efter det så jobbade jag med grönsakerna inne i skalen. Under lunchserveringen var jag i diskrummet och hade hand om diskplockningen och grovdisken. Eftersom vi bara var två stycken i disken i dag, så var det rätt så hektiskt och stressigt stundtals. Men lite hjälp av två kollegor fick vi under den värsta rushen. Och sen slutligen så jobbade jag på mellanmålet.

 

Vi serverade makaronipudding i dag. Och vår salladsbuffé. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 

Dagens Lunch i dag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0