Dagens Dagbok – Torsdagen den 9 september 2010 – Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma i dag när jag kom hem. Hon hade jobbat ett nattpass i natt, och sen sovit i Farsta under dagen.

 

Hon hade nyss vaknat när jag kom hem, så hon åt då frukost, och jag tog en fika med henne.


När hon sen hade duschat och gjort sig i ordning, så gick vi en sväng till Centrum för lite shopping och lite fika.

 

Både Jenny och jag handlade bara lite smink- och hygienprodukter till oss själva.

 

Sen så handlade jag presenter till tre olika personer. (Men vad och till vilka, det vill jag inte skriva här, för man vet aldrig vem som läser!)

 

 

Vi gick sen och fikade.

 

 

Jag åt en macka med mozzarella och tomater. Och drack en caffe latte.

 

 

Sen så satt vi där ganska så länge och pratade.

 

Vid halvsextiden sen så åkte Jenny iväg hem till Mattias. Och jag gick då hem.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0