"Robin Hood" - 2010 - Film - Dvd



"Robin Hood" - 2010 - Genre: Action

"I 1200-talets England konfronterar Robin Hood och hans gäng korruption i en lokal by och leder ett uppror mot Kronan som för alltid förändrar maktbalansen i världen. Vare sig han är tjuv eller hjälte kommer en man från med enkel bakgrund att för evigt bli en symbol för frihet hos hans folk."

(Kopierat från Lovefilm)

En klart bra version av Robin Hood på film. Lite annorlunda mot vad dom tidigare har varit. Bra skådespelare, välspelat, häftiga actionscener, lite humor och lite kärlek. Så jag kan helt klart rekommendera den.

Betyg: 4 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Robin Hood såg jag på bio. Det är verkligen en bra film!

2010-09-27 @ 18:47:13
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Ja, jag tyckte mycket om den! :-)

2010-09-27 @ 18:50:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0