Söndagen den 24 april 2011.


I morse så larmade också min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp. Dusch och iordninggörande blev det förstås sen. Och efter att Borzko hade gått upp halvnio, och genomgått sina morgonbestyr, så blev det frukost.

Sen så gick jag iväg till Centrum och till Solakuten för att sola solarium en halvtimme. (Verkar kanske lite onödigt när det är så varmt och soligt utomhus, men jag vill försöka behålla brännan på kroppen också. Och man klär ju inte direkt av sig i bikini än.)



När jag hade solat klart så tog jag bussen hem till Jimmy i Fagersjö. (Bilen hade Borzko tagit när han hade åkt till Högdalshallen för att träna.)

Jimmy skulle jobba i dag, men han skulle inte börja förrän klockan ett. Så jag hade frågat om jag fick komma dit och sitta och sola på hans balkong, och det fick jag.

Så jag satt sen där och njöt av solen och värmen på hans balkong, i ungefär två timmar.



När Jimmy sen åkte till jobbet, så skjutsade han hem mig först.

Strax efteråt så kom Borzko hem från gymmet. Lite lätt lunch och en fika blev det då.

Och efter det så åkte vi båda iväg med bilen bort till Kungens Kurva.

Först gick vi in på Heron City och hämtade ut biobiljetterna som vi hade beställt.

Och sen så åkte vi bort till IKEA.

Gick sen runt på IKEA i ett par timmar för att planera lite inför vår eventuella flytt snart, eller någon gång i framtiden.



Sen åkte vi bort till Heron City igen för att se filmen "World Invasion: Battle Los Angeles".

Bild tagen inne på toaletten före filmen.



Och i salongen.



När filmen var slut så åkte vi hem till Farsta igen. Middag åt vi då när vi kom hem.

Sen så satte vi oss på balkongen en stund och njöt av kvällssolen.



När solen hade försvunnit så satte vi oss och läste i vardagsrummet.

Vid åttatiden sen så satte vi igång en dvd-film, "Hereafter".

Sen vid tiotiden, när filmen var slut, så gick Borzko och la sig för att sova, eftersom han ska upp klockan fyra i morgon bitti, och åka och jobba.

Själv så fortsatte jag då att läsa i min bok.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Mycket film! :-)

2011-04-25 @ 09:36:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: En biofilm och en dvdfilm är väl alldeles lagom en ledig dag och kväll! Det blev ju ingen annan teve för oss. Och vi hann ju med rätt så mycket annat också! Och en hel del sol hann jag få! ;-D

2011-04-25 @ 10:02:33
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0