Tisdagen den 12 april 2011.


Arbetsdagen i går blev lite annorlunda än mina vanliga jobbdagar. Och det var för att jag var nere i vår annexskola och vikarierade på grund av personalbrist där.

Fast först så jobbade jag några timmar på min ordinare arbetsplats. Och sen vid strax efter nio så åkte jag ner till annexskolan.

Jobbade sen där resten av dagen.



Åkte sen hem direkt efter jobbet. Hade tänkt mig ett stort glas kaffe och en stund vid datorn när jag kom. Men det fick jag inte.. För det var strömavbrott här när jag kom hem..

Gick en sväng till Centrum istället då, och hämtade ut två stycken bokpaket.

Och strax innan jag sen skulle åka iväg in till stan, så kom strömmen tillbaka.

Åkte sen in till stan och mötte upp med syrran, och så var vi på "Kör för alla!" i Filadelfiakyrkan vid S:t Eriksplan.

Kom hem igen vid niotiden. Te, mackor, och en pratstund med Borzko blev det då, innan det var sängdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0