Tisdagen den 19 april 2011.


En ungefär likadan arbetsdag som i går, hade jag i dag. 

På eftermiddagsfikat så hade vi lite påskfirande. Vår husmor ska vara ledig i morgon och övermorgon, så därför så uppvaktade vi henne i dag med påskpresenter. Hon fick en stor bukett med tulpaner, en påskprydnadssak, och lite påskgodis.

Och så gav hon oss små påskpresenter. Ett varsitt litet påskägg fick vi alla, med två små chokladkaniner i, och en liten rolig prydnadssak/leksak.



Åkte hem direkt efter jobbet. Gick direkt sen en sväng till Centrum för att hämta ut ett bokpaket på Hemköp. Gick en liten extra sväng sen i det sköna vädret.

Sen gick jag hem och höll på med lite diverse hushållsbestyr här hemma. Gjorde mig sen i ordning för att åka iväg in till stan och till "Kör för alla!".


Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag fick en blå! :-D

2011-04-19 @ 17:12:36
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Okej! :-D

2011-04-19 @ 20:28:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0