Onsdagen den 6 april 2011.


En helt vanlig och ordinär arbetsdag var det på jobbet i dag också. (Kanske kommer min kollega Snurran att blogga utförligt från jobbet även i dag).

Dagens lunchtallrik såg ut så här.



Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Var bara hemma en kort stund, och sen gick jag till Centrum till klockan tre. Hade ett inbokat möte med min Personliga Bankman på Nordea då.

Ungefär en timme var jag där, och fick uträttat det jag ville.

Vackra blåa scilla såg jag på vägen hem också.



När jag kom hem så deklarerade jag både min egen och Borzkos deklaration.

Sen så varvade jag diverse hushållsbestyr med datorsittande.


Kommentarer
Postat av: Snurran

och jag fick min idag, men jag har inte deklarerat ännu.

2011-04-06 @ 21:00:06
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Min fick jag göra på Internet, för jag hade lite specialgrejer.

Men Borzkos gjorde jag via iPhone-appen! Supersmidigt! :-D

2011-04-06 @ 21:06:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0