Torsdagen den 14 april 2011.


Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Samma arbetsuppgifter för mig i dag precis som i går. Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Och vi serverade pannkakor med sylt. Allt flöt på bara bra i dag, och ingenting speciellt hände.

Till eftermiddagskaffet fick vi en jättegod och fin påsktårta. Det var expeditionen/ledningen som bjöd på den.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade med lite diverse saker här hemma en stund. Och pratade också en hel del i telefonen.

Sen gick jag ut en sväng. Först gick jag till Centrum och till Svensk Fastighetsförmedling för att lämna in några papper.

Efter det så gick jag till Pressbyrån och köpte mig en glass. Det var årets andra glass av nyheterna för i år. Det blev en Magnum Caramel & Nuts.



Gick sen en liten kort sväng i det sköna eftermiddagsvädret.

Beundrade all vacker scilla.



Och så gick jag och tänkte på att det snart kommer att utannonseras en trerumslägenhet på fjortonde våningen i det här huset. Det är det huset som ligger närmast Centrum av dom där tre husen. Och det är någon av dom två balkongerna som ligger trea uppifrån. Vi ska i alla fall gå och titta på den när det blir visning. Och kanske att vi kommer att buda på den... ;-)



Nu blir det nog bokläsning större delen av kvällen. Ska börja att läsa i boken "Jordens väktare" av Buthler & Öhrlund.

Och i morgon är det fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Snurran

Var den god? Låter som det är en ganska söt glass. God läsning, den är säkert jättebra och den vill jag gärna låna fram över ;-)

2011-04-14 @ 19:22:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Den var god, rätt så söt, och ganska så mäktig. Och jag kommer nog inte att köpa den igen, för även om den var god, så finns det andra mycket godare glassar. Fast den var helt klart värd att pröva.



Du får gärna låna boken sen, efter att jag och Borzko har läst den. Säg bara till. :-D



2011-04-14 @ 19:27:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jojo

Oh vilken otroligt söt tårta!! :)

2011-04-14 @ 20:55:16
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jojo: Ja, och otroligt god var den också! :-D

2011-04-14 @ 21:25:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0